1+1=3 на новорічні шкарпетки та новорічні дитячі колготки

-40% на обраний асортимент ТМ Wola/Steven

Дитячі шапки від 99грн

LINGERIE SALE -30%

1=2 дитячий одяг та легінси

1+1=3 колготки Tango та Nuance

Додаткова знижка -5% при оплаті карткою

  
    

Київ (изм.)

  • детям
Согласие на обработку
персональных данных
Согласно Закону Республики Беларусь "О защите персональных данных" и в соответствии с Политикой конфиденциальности, для дальнейшего использования Сайта вам необходимо подтвердить своё согласие на обработку персональных данных.
Це поле обов'язково для заповнення.
Це поле обов'язково для заповнення.
Це поле обов'язково для заповнення.
This is passwordseconda required field.
Будь ласка, введіть дійсну адресу електронної пошти. Наприклад, johndoe@domain.com.ua
Це поле обов'язково для заповнення.
Такий email вже використовується.
Введіть номер телефону
Це поле обов'язково для заповнення.
Такой телефон уже используется.
Введите корректный код.
Це поле обов'язково для заповнення.
Такой телефон уже используется.
Неверный код.
Це поле обов'язково для заповнення.
Неверный код.
Це поле обов'язково для заповнення.
Це поле обов'язково для заповнення.
Пароль повинен бути не менше 6 символів.
Пароль повинен бути не більше 16 символів.
Паролі не збігаються.
Це поле обов'язково для заповнення.
Неправильний логін або пароль.
С указанным логином нет зарегистрированных пользователей
Це поле обов'язково для заповнення.

Часті питання

Як зробити покупку?

1.  Скористайтеся пошуком або навігацією по каталогу, щоб вибрати товар, який вас цікавить.
2.  Виберіть найбільш зручний для Вас спосіб замовити товар:
 — оформити замовлення на сайті, натиснувши кнопку "В кошик" поруч з ціною;
 — або звернутися до консультантів в call-центр.

3.  Заповніть потрібні поля, оформляючи замовлення на сайті, або повідомте оператору:
  — модель, колір, кількість обраних найменувань;
  — спосіб оплати;
  — Ваш контактний телефон (вказуйте, будь ласка, код мобільного оператора або міста);
  — назвіть співробітнику call-центру або впишіть ваше місто/населений пункт в однойменне поле в кошику;
  — якщо ви хочете замовити товар з доставкою, виберіть варіант "кур'єром" і вкажіть адресу доставки;
  — за бажанням Ви можете залишити додатковий коментар до замовлення, наприклад: час доставки, код під'їзду.

4.  Якщо ви робили замовлення на сайті, після натискання кнопки "Підтвердити замовлення" з вами зв'яжеться наш оператор.
  — Ви завжди можете звернутися в call-центр, щоб дізнатися статус вашого замовлення та інформацію про доставку.

5.  Після перевірки товару розрахуйтеся з кур'єром

Як зареєструватися на сайті?

У верхньому рядку праворуч знаходиться кнопка «Реєстрація», при натисканні на яку в центрі екрану з'явиться невелике вікно.
Зареєструватися можна, використовуючи свою електронну пошту або аккаунт в соціальній мережі Facebook.






Навіщо потрібна реєстрація, якщо можна зробити замовлення по телефону?

Реєструючись на нашому сайті, Ви отримуєте ряд переваг перед незареєстрованими користувачами:
- Ви зможете відстежувати статус замовлення в особистому кабінеті;
- Вам буде запропонована додаткова система знижок;
- Ви першими будете отримувати інформацію про новинки, акції та розпродажі.

Які умови доставки?

Ви можете вибрати будь-який зручний спосіб доставки:
- кур'єром до дверей;
- найближчим до Вас відділення «Нова Пошта»;
- самовивіз з магазину.

Детальні умови доставки тут

Яким способом оплатити покупки?

Ви можете вибрати зручний для Вас спосіб оплати:,
- банківською картою через систему Portmone.com;

При оформленні замовлення, виберіть спосіб оплати “банківською картою”. Після підтвердження даних вас автоматично перенаправить на сторінку, де ви зможете завершити оплату карткою.

- Ви також можете оплатити замовлення готівкою: кур'єру або у відділенні «Нова Пошта».

Детальніше про оплату.

Чи можу я замовити кілька товарів з приміркою?

Так, ви можете замовити кілька товарів, на які інтернет-магазин Conteshop.com.ua надає примірку, але тільки при виборі доставки “самовивіз з магазину”.

І після - викупити товар, який вам підійшов.

Як відкласти товар, який мені потрібен, але я не планую купувати його зараз?

Просто зайдіть в картку товару і натисніть на кнопку «Відклавши».
Обраний товар буде знаходиться в цьому розділі.


Коли ви захочете оформити покупку, зайдіть в розділ «Відкладено» і натисніть кнопку "В кошик".

Як я можу повернути товар?

Якщо товар з якихось причин вам не підійшов, ми без проблем:
- Замінимо його на інший товар;
- повернемо гроші, якщо ви не вибрали заміну.
Це наш принцип роботи.

Детальніше про процедуру повернення тут

Як отримати знижку?

Зверніть увагу на розділ «Акції», де для вас опубліковані актуальні та вигідні пропозиції.
Радимо вам підписатися на e-mail розсилку, щоб першими дізнаватися про актуальні акції, знижки та розпродажі.
Також ми регулярно даруємо промокодом передплатникам нашого Telegram-каналу

Чи можна у вас дізнатися про наявність товару у фірмовому магазині?

У нас немає синхронізації з базою магазинів. Щоб дізнатися про наявність товару у фірмовому магазині Conte, ми радимо заглянути в розділ «Адреси магазинів».
У цьому розділі вказані телефони фірмових магазинів. Ви можете зателефонувати і дізнатися про наявність товару в кольорі і розмірі, який вас цікавить.

Як скористатися промокодом?

Щоб активувати промокод на знижку, потрібно ввести код купона при оформленні замовлення.

Чи збігаються ціни у фірмових магазинах з цінами в інтернет-магазині?

Як правило, ціни та акції в інтернет-магазині і магазинах фірмової мережі Conte збігаються.

Як правильно вибрати розмір?

Ви можете зайти в розділ “підібрати розмір”, де вказані розмірні таблиці або ж зателефонувати з нами. Оператор допоможе вам визначити розмір. Зручні розмірні сітки можна подивитися тут.

Не можу оформити замовлення, видає помилку «такий email вже використовується»

При формуванні замовлення в кошику вам необхідно натиснути на кнопку "Оформити замовлення". Далі в полі «Інформація про покупця» необхідно натиснути на кнопку «Увійдіть до свого облікового запису» (У рядку з питанням "Вже купували у нас?").
У вікні вводите адресу електронної пошти та пароль, який був висланий на ваш email, вказаний при першому оформленні замовлення.

У вас можна зробити оптову закупівлю?

Для того, щоб купити товари Conte оптом, рекомендуємо вам перейти на портал оптових закупівель ConteB2B.

Як дізнатися про надходження товару, якого немає в наявності?

Зайдіть в картку товару, і замість кнопки «Купити» Ви побачите кнопку «Оповістити про наявність». Після того, як ви натиснете кнопку, з'явиться віконце «Вхід» або «Реєстрація». Заповніть потрібні дані, і ми
надішлемо на вашу пошту повідомлення, як тільки відсутній товар з'явиться у продажу.