Повернення і гарантія
Товар з браком
Товар не підійшов
Як оформити повернення
Товар з браком
Що робити, якщо товар має брак? (Це трапляється дуже рідко, але трапляється). Повідомити нам.
Ми без проблем:
- замінимо товар з браком на інший товар;
- повернемо гроші, якщо Ви не обрали заміну.
Це наш принцип роботи.
Ми обов'язково з'ясуємо причину браку, проведемо перевірку якості та обміняємо товар не довше, ніж через 14 днів з дня надходження Вашої претензії.
При поверненні товару з браком всі витрати з пересилання товару ми беремо на себе.
Товар, який не підійшов
Якщо товар з якихось причин Вам не підійшов, Ви його не носили (збережені упаковка, бірки та етикетки) і з моменту покупки пройшло не більше 14 днів, ми без проблем запропонуємо Вам:
- обміняти товар на аналогічну річ в іншому розмірі/кольорі;
- повернути товар і отримати гроші.
У разі повернення товару, який не підійшов, витрати з пересилання несе покупець.
Як повернути товар?
Для цього заповніть потрібну заяву (завантажити зразок можна нижче).
Сформуйте посилку і вкладіть туди:
1) Товар в належному вигляді і заповнену заяву, яка завжди вкладена в замовлення, якщо товар, який Ви замовили, підлягає поверненню чи обміну;
2) Видаткову накладну (підписану);
3) Чек від «Нової Пошти» (якщо замовлення сплачено у відділенні або через додаток «Нова Пошта»),електронний чек можна надіслати на e-mail: shop2@eutex.com.ua;
4) Копії ідентифікаційного номера та паспорту (1-3 сторінки) для ідентифікації покупця;
5) Банківські реквізити: назва банку, МФО банку, IBAN, призначення платежу (карта повинна належати клієнту, що придбав товар).
Потім надішліть посилку кур'єром «Нової Пошти» на наш склад: м. Київ, вул. Чистяківська, 32А
тел. +38 (098) 203-44-44
Якщо товар був замовлений з доставкою у склад-магазин, то повернути його Ви можете тільки у склад-магазині.
Завантажити зразок заяви на повернення грошових коштів
Завантажити зразок заяви на заміну товару
При оплаті через систему «portmone.com»: гроші повертаються на ту карту, з якої його була здійснена покупка протягом 3-5 банківських днів, в залежності від банку-емітента клієнта.
Якщо Ви оплатили замовлення і відмовилися від нього, то грошові кошти Вам будуть повернуті тільки за товар.
При оплаті накладним платежем за допомогою кур'єрських служб: грошові кошти надійдуть на Ваш розрахунковий рахунок протягом 7 банківських днів після надходження товару, що відповідає умовам повернення.
Увага!
Корсетні вироби, натільна білизна і купальники, панчішно-шкарпеткові вироби належної якості поверненню та обміну не підлягають.
(Постанова КМ України від 19.03.1994, №172 «Про реалізацію окремих положень Закону України» «Про захист прав споживачів»)